Handelsbetingelser & afbudsregler

Handelsbetingelser og afbudsregler hos MIND CPH

Regler for afbud

Individuel terapi & Coaching: Bliver du forhindret i at møde op til din aftalte tid, så husk at melde afbud på telefon 31 11 13 15 eller hello@mindcph.dk senest dagen før inden kl. 15.00 (gælder også søndag) af hensyn til øvrige klienter, som kunne have gavn af tiden.Ved udeblivelse eller afbud senere end dagen før kl. 15.00 opkræves det fulde honorar. 

Gruppeforløb og andre live-arrangementer: Køb og tilmelding er bindende. Der gives ingen refusion. Du er dog altid velkommen til at overdrage din plads til en anden.

Hvis du har spørgsmål til afbuds- og handelsbetingelserne på denne side, er du meget velkommen til at kontakte os på 31 11 13 15. Du kan også skrive til os på hello@mindcph.dk. Det er ganske uforpligtende og vi svarer så hurtigt, som vi kan.

Handelsbetingelser

Alle kurser, forløb og ydelser udbydes af MIND CPH ApS, Bredgade 36B, 2 th., 1260 København K, CVR NR. 37210617.

Produkter og ydelser kan købes med Visadankort, Mastercard, MobilePay og kontanter. Nogle ydelser kan desuden betales via bankoverførsel.

Alle priser er angivet i danske kroner (DKK) og er inkl. moms, medmindre andet er oplyst.

Alle rettigheder til produkter, ydelser, workshops og kurser tilhører MIND CPH ApS. Udleveret materiale er kun til personligt brug og må ikke distribueres, deles eller benyttes i undervisningssammenhænge af nogen art.

Betales der ikke inden for betalingsaftalerne, sendes der en faktura hver 10. dag efter de gældende regler, hvor du pålægges rykkergebyr på 100 kr. pr. gang. Hvis betalingen ikke sker trods rykkere, overgår sagen til Inkasso.

Der kan ikke tages specielle forholdsregler i forhold til specielle spamfiltre eller dysfunktionelle mailadresser, så det er dit eget ansvar at sikre, at du modtager mails fra os. Har du problemer, så er du dog mere end velkommen til at indberette problemet til hello@mindcph.dk. Husk at tjekke dit spamfilter inden da.

Ved individuelle sessioner

Ved individuelle sessioner sker betaling umiddelbart efter endt session. Ved online-sessioner falder betaling umiddelbart inden sessionens start.

Ved gruppeforløb, events, foredrag og andre live-arrangementer

Tilmelding er bindende og pengene tilbagebetales ikke ved afbud. Du er dog altid velkommen til at overdrage din plads til en anden.

Ved aflysning af live-arrangement fra undervisers side kan du vælge, at din betaling dækker et andet kursus, eller du kan få beløbet refunderet. 

Hvis aflysning gælder et særligt tilrettelagt event, vil der blive tilbudt et nyt tidspunkt for afholdelse. 

Ratebetaling

Ratebetaling er bindende. Melder du fra kursus, mentorforløb, onlinekursus, kursusforløb, uddannelse, workshops, arrangement eller andet, skal du betale de resterende ratebetalinger, du endnu ikke har afviklet ved afmelding.

Ved ratebetaling foretaget med visadankort, MasterCard, trækkes raterne automatisk med de på produktsiden angivne intervaller. Du får en kvittering via den mail, du selv har angivet.

Vær opmærksom på, at det er dit eget ansvar at dine betalingsoplysninger er opdaterede. Kan betalingen ikke udføres pga. ukorrekte kortoplysninger gælder samme regler som ved manglende betaling (jf. ovenstående regler vedr. inkasso).

Du ændrer nemt dine kortoplysninger ved at logge ind på Simplero ved at bruge dit simplero ID, som oprettes ved køb.

Du er altid velkommen til at kontakte os på hello@mindcph.dk eller 31 11 13 15.

Følg os på Facebook og Instagram – Vi poster om livet på klinikken og deler inspiration, redskaber og strategier til et liv fri for bekymringer og grublerier.
Velkommen til vores lyse rummelige lokaler, hvor du sammen med en af vores psykologer afdækker og eliminerer de forhold, der hindrer dig i at leve op til dit fulde potentiale.
envelopemap-marker linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram